نوشته شده توسط : mohammad

گردنبند علی طلای 1


خرید گردنبند علی طلای 1


دسته زیور آلات زیردسته گردنبند

ساخته شده از استیل (stainless steel) با زنجیر ...
طراحی بسیار شیک و درخشان (با سطوح براق)
بهترین هدیه تولد برای کسی که دوستش دارید
یک گردنبند فوق العاده مناسب برای

پسران و دختران جوان

طراحی ظریف و فوق العاده
گردنبند فوق العاده زیبا و پرطرفدار .

خود را با مد فصل جدید هماهنگ کنید.

هنر جذابیت....

فوق العاده شیک و زیبا

هدیه ای مناسب برای آنکه دوستش دارید.....

طراحی متفاوت و خیره کننده

پیشنهادی برای بهتر شدن

خود را با مد فصل جدید هماهنگ کنید.

مخصوص مشکل پسندان

برای دختر خانم های خوش سلیقه

زیبایی مدرن را آشکار کنید

مکمل زیبایی و جذابیت شما

جذابیت...زیبایی و متمایز بودن را

به خودتان هدیه کنید...

فروشنده: دهکده

قیمت: 12,800 تومان

درصد :50

خرید گردنبند علی طلای 1

خرید کیت 2 سیم کارته کردن گوشی
خرید مجموعه بزرگ آموزش آشپزی



:: برچسب‌ها: خرید , گردنبند , علی , طلای ,
:: بازدید از این مطلب : 634
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

طالع بینی


خرید طالع بینی


دسته نرم افزار آموزشی زیردسته متفرقه

پیشگویی در کشورهای غربی اغلب بر اساس حرکت خورشید و بروج دوازده گانه انجام می شود؛ اما محاسبات پیشگویان آسیایی از روی حرکت ماه است و بر همان باور،‌سعادت و شقاوت را بسته به ماهی می دانستند که شخص در آن زاده شده باشد و این است تفاوت اصلی طالع بینی شرقی و غربی. سال قمری دوازده ماه دارد که هر دوازده سال یک بار، برای تکمیل تقویم زمانی، چند روز به آن اضافه می شود. به همین دلیل، شروع سال نو در کشورهای شرقی هیچ گاه زمان مشابهی ندارد.

این چرخه نیزـ مانند بروج دوازده گانه ـ مجموعه ای از دوازده نماد سالانه است که ترتیب این نمادها در تمامی دوره ها یکسان است؛ به عبارت دیگر دوازده حیوان مظهر دوازده سال این چرخه هستند که زندگی، شخصیت و سرنوشت افراد زاده شده در هر کدام از این سالها زیر نفوذ ویژگی های حیوانی است که نماد آن سال دانسته شده است.

انتخاب این حیوانات، صفاتی که به آنها نسبت داده می شود، ریشه های اساطیری و رمزگرایانه دارد؛ برای نمونه، موش زیرک و حقه باز است، خروس با نوک و چنگالش زمین را برای یافتن غذا می کاود، بز هنگامی که علف کافی نیابد بع بع می کند، گربه همیشه روی پاهای خود فرود می آید و …

درباره چگونگی انتخاب این دوازده حیوان افسانه ای قدیمی وجود دارد که خلاصه آن چنین است:

« روزی بودا هنگام حلول سال نو، تمام حیوانات دنیا را فرا خواند و نوید داد که در صورت فرمانبرداری، به آنان پاداش خواهد داد. اما تنها دوازده حیوان به دعوت او پاسخ گفتند. بودا نیز به پاس این ادب، مقرر کرد که هر یک از آنان سالی را به نام و زیر نفوذ خود داشته باشد که این دوازده سال به بزرگداشت همان دوازده حیوان نام گذاری شد و ماندگاری یافت. »

حیوانات نماد این دوازده سال عبارتند از:

موش، گاو، ببر، گربه، اژدها، مار، اسب، بز، میمون، خروس، سگ و خوک.

شایان ذکر است که افزون بر انسانها، وقایعی که در هر سال رخ می دهد نیز زیر تاثیر و نفوذ حیوان نماد آن سال قرار می گیرد.

مردمان مشرق زمین بر این باورند که این حیوانات در دنیای تجارت، سیاست و روابط فردی، نقش مهم و سرنوشت سازی دارند و پیش ار دست زدن به هر کاری، باید آنها را در نظر گرفت. برای نمونه، بر این باورند که زاده شدن نوزاد در سال اسب آتش ( حالت ویژه این نماد که هر شصت سال یک بار تکرار می شود ) برای خانواده او شگون ندارد. از همان رو بود که در سال ۱۹۶۶، بسیاری از زنان آسیایی ـ برای این که فرزندشان تحت نفوذ این نماد زاده نشود ـ به سقط جنین دست یازیدند!!

شاید چنین باورهایی خرافی و بی پایه به نظر برسد؛ اما باید دانست که آنان ماه را بر جنبه های مختلف زندگی انسان موثر می دانند و چه بسا چنین تاثیری به واقع هم وجود داشته باشد که با اصول علمی نتوان آن را توضیح داد.

بر پایه این اعتقاد، اموری چون توانمندی یا ناتوانی، خود خواهی یا خاکساری، پرخاشگری یا آرامش و نیک اندیشی یا بد ذاتی به نفوذ حیوانی بستگی دارد که نماد سال تولد شخص است. البته در این بین، تفاوت های فردی نیز جایگاه خاص خود را دارد. از لحظه تولد، عوامل مختلفی با سرنوشت انسان در ستیزند؛ برای نمونه، شیوه زندگی، توان مالی خانواده، نقش مثبت نمادهایی که پدر و مادر زیر نفوذ آن زاده شده اند یا بی تاثیری آنها، از جمله این عوامل است.

گذشته از این، همه متولدان یک سال، سرنوشت و ویژگی های شخصیتی یکسانی دارند. در این میان، نباید از تاثیر فصل، ماه، ساعت و سرد یا گرم بودن هوا هنگام تولد ـ که باعث بروز تفاوت های عمده ای در زندگی افراد می شود ـ غافل بود؛ برای نمونه، کسانی که در اولین روز سال متولد می شوند بیش از دیگران تحت تاثیر ویژگی های حیوان نماد آن سال قرار دارند و از بخت بیشتری برای موفقیت در زندگی برخوردارند.

در ویتنام اولین روز سال نو را با عنوان عید « تِت » جشن می گیرند که خود بزرگترین جشن سال نیز به حساب می آید. آنان در چنین روزی در ایوان خانه ها یا زیر شاخه های بزرگترین درخت باغ مراسم آتش بازی بر پا می کنند تا ارواح شرور را از خانه دور نگه دارند. آنان معتقدند هر واقعه ای در این روز پیش بیاید، در تمام طول سال تکرار خواهد شد؛ بنابراین از کارهای سخت و دعوا و کشمکش خودداری می کنند، نزاع نمی کنند، می کوشند با طلبکاران روبه رو نشوند و با پلیس در گیری پیدا نکنند.

سال نو در کشورهای آسیایی کمی دیرتر از سال نو میلادی آغاز می شود که دلیل آن بر می گردد به جزئیاتی درباره هلال ماه، چرخه سال و روزهایی که برای تکمیل تقویم زمانی به آن اضافه می شود. سال نو معمولاً از ژانویه یا فوریه آغاز می شود و کسانی که در این دو ماه متولد می شوند ممکن است زیر نفوذ نماد سال میلادی یا نماد مربوط به همان سال در کشور خود باشند. برای متولدان ماه های دیگر مشکلی وجود ندارد و سال میلادی تولد آنان مشخص کننده نمادی است که زیر نفوذ آن متولد شده اند.

اطلاعات عنوان شده در این سایت، بر اساس تقویم ویتنامی است؛ پروفسور « هوانگ ـ هان » آن را با تقویم میلادی تطبیق داده است. بر این اساس، سال ۱۹۰۰ میلادی سال موش بود و نماد سال های پس از آن را نیز می توان بر همین مبنا مشخص کرد.

نفوذ هر یک از این نمادها ممکن است باعث موفقیت شما در زندگی شود؛ لذا امیدواریم که زیر نفوذ نمادی خوب متولد شده باشید و مطالعه این مطالب برایتان لذت بخش و مفید باشد.


شماره 14/87000712

فروشنده: سافت گذر

قیمت: 4,000 تومان

درصد :12

خرید طالع بینی

خرید مجموعه آموزش زبان english today
خرید آموزش کامل و کاربردی مدل سازی در نرم افزار Maya از طریق انجام پروژه عملی مدل سازی یک خودروی نظامی



:: برچسب‌ها: خرید , طالع , بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 520
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

آشنایی با نحوه کارکرد و تنظیم سمپاش ها


خرید آشنایی با نحوه کارکرد و تنظیم سمپاش ها


دسته نرم افزار آموزشی زیردسته متفرقه

آشنایی با نحوه کارکرد و تنظیم سمپاش ها

حاوی :

نحوه تنظیم ، کالیبراسیون و نکات فنی

شامل : 1 CD

فروشنده: دیجیتال

قیمت: 5,000 تومان

درصد :20

خرید آشنایی با نحوه کارکرد و تنظیم سمپاش ها

خرید عطر پلو بلک مردانه بصورت صد درصد خالص
خرید خرید اینترنتی کرم garnier skin naturals light 40 gr با مجوز بهداشت , کرم گارنیر مرطوب کننده روز اصلی



:: برچسب‌ها: خرید , آشنایی , با , نحوه , کارکرد , تنظیم , سمپاش , ها ,
:: بازدید از این مطلب : 597
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

پکیج نوکیا و سونی اریکسون/اورجینال/


خرید پکیج نوکیا و سونی اریکسون/اورجینال/


دسته نرم افزار موبایل زیردسته متفرقه

پکیج نوکیا و سونی اریکسون


گنجینه مشگل گشای نوکیا 5800

کاملترین مجموعه برنامه‌های کمکی نوکیا 5800 . شامل هزاران برنامه جدید و کاربردی شامل تم . عکس . بازی . نرم‌افزار‌های جدید و کاربردی . اهنگ . فونت . پچ . انیمیشن . جی پی اس و ...



اورجینال



شماره مجوز 592017/155




فروشنده: ملی ایران

قیمت: 9,200 تومان

درصد :50

خرید پکیج نوکیا و سونی اریکسون/اورجینال/

خرید ساعت بارکدی اصل
خرید بسته تخصصی (تاکتیک های فوتبال مدرن )



:: برچسب‌ها: خرید , پکیج , نوکیا , سونی , اریکسون , اورجینال ,
:: بازدید از این مطلب : 577
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

Inventor Suite Pro 2011 64bit اتوکد مخترع


خرید Inventor Suite Pro 2011 64bit اتوکد مخترع


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته مکانیک

Autodesk Inventor Pro Suite 2011 64bit اتوکد مخترع
مجموعه اتوکد اینونتور در چند مدل می باشد :
مدل ساده یا استاندارد ، سیستم های ترکیبی و مونتاژی ، شبیه سازی ، آزمایشات تخریب برخورد و.. و حرفه ای هر یک از آنها ابزار های خاص خود را دارند و البته نسخه حرفه ای همه ابزار ها را در خود جای داده است . اتوکد حرفه ای اینونتور ، شامل ابزارها و امکانات زیر می باشد :
اتوکد مکانیک ، طراحی کابل و سیستم های نگهدارنده و شبیه سازی آنها ، لوله ، پلاستیک و هیدرولیک ( تاسیسات ساختمان ) ساز و برگ و ملزومات طرح های مختلف ، آنالیز تنش و کرنش استاتیکی و دینامیکی ساختمان و سازه ، شبیه سازی المان های دینامیکی پویا ، ابزارهای فلزکاری و ریخته گری ، ورق کاری و عملیات حرارتی ها و.. و شبیه سازی آنها و سیستم مدیریت و امنیت اطلاعات و بایگانی اسناد و مدارک .

نرم افزار اینونتور Autodesk AutoCAD Inventor یا اتوکد مخترع و مبتکر به بیشتر شرکت های طراحی و نقشه کشی صنعتی این امکان را می دهد که محصولات خود را بهتر و مناسب تر طراحی نمایند . روشهایی را به وجود می آورد تا هزینه کمتر در ساخت نمونه اول و آزمایشات پرداخت کنید و ارائه به مشتری و بازاریابی و تغییرات را ساده تر و بهتر و سریعتر می کند . با استفاده از سه بعدی و شبیه سازی نرم افزار اینونتورAutodesk AutoCAD Inventor شما می توانید بسیاری از خطاها و عوامل نامطلوب را پیش از ساخت تشخیص داده و طرحی بهتر و بدون عیب برای ساخت ارائه نمایید . مدل های سه بعدی ایجاد شده در نرم افزار اینونتور بسیار واقعی متجسم ؛ هم اندازه و دقیق می باشند و عملکردهای و حرکت های قطعات در شبیه سازی آن به مانند جهان واقعی بوده و در شبیه سازی شما می توانید ماشین و ساختار طراحی خود را عملا قبل از ساخت دیده و تجزیه تحلیل نمایید. با استفاده از ابزارهای این نرم افزار شما می توانید اجزاء یک ماشین را به صورت دسته ای مجموعه و یا بخشی از آن در فرایندهای مکانیکی مورد برسی و شبیه سازی نمایید. می توانید پارامترهای مختلف موثر بر کارکرد ماشین آلات را در آن تاثیر داده ، نیروهای مختلف را اعمال و نتیجه عملکرد ماشین را آزمایش نمایید . برنامه اینونتور همچنین می تواند به شما کمک کند تا همه انواع داده های طراحی در مجموعه های اتوکد معماری AutoCAD Architecture ، اتوکد Autodesk AutoCAD ، اتوکد تاسیسات AutoCAD MEP 2011 ، اتوکد الکتریک AutoCAD Electrical 2011 و.. را جمع آوری ؛ دسته بندی و مدیریت نمایید . به اشتراگ بگذارید و بر روی پروژه های بزرگ و چند تخصصی به صورت گروهی فعالیت نمایید . این روش بهره مندی دیگر مهندسان و طراحان از فعالیت ها و عملکردها و تقسیم وظایف و پروژه ها را فراهم آورده و امکان هماهنگی در طراحی و ساخت مابین آنها را در فرایند ساخت و تولید فراهم می کند .

کاربردهای عمومی اینونتور Autodesk Inventor Suite Professional 2011قابل استفاده در کنار همه انواع اتوکد ها :
امکان وارد نمودن اسناد دو بعدی و سه بعدی ساخته شده در نرم افزار های اتوکد و دیگر برنامه های مشابه
استفاده از آخرین استانداردهای مدل سازی سه بعدی و نقشه کشی دو بعدی و.. همراه کتابخانه تخصصی
امکان خروجی گرفتن به دیگر فرمت ها همچون فرمت فایل برنامه CATIA وو.. به صورت پارت و اسمبل پسوند استاندارد
افزوده شدن امکانات مدل سازی سه بعدی مانند حرکت قیود و ارتباط ها و عکس العمل ها و..
امکانات توسعه یافته مدیریت خطاها در شبیه سازی اندازه ها و استفاده از کتابخانه مواد و قطعات
افزایش سرعت رندر نسبت به نسخه های پیشین و نمای تصویری گرافیکی پیشرفته جدید ( عکس متحرک به جای فیلم )
قابلیت پیشنهاد Material مناسب با توجه به کاربرد شما مکانیکی یا الکترونیک یا معماری و.. با کتابخانه تخصصی نرم افزار نصب شده ارتباط برقرار می کند تنها کافی است در هنگام نصب گزینه ارتباط Connect Material Library انتخاب گردد.
قابلیت های توسعه یافته به منظور کار با فلزات و جنس و مواد و خاصیت های آنها مواد الاستیک و پلاستیک نظیر تایر و تیوپ و.. نیc افزوده شده است .
امکانات و قابلیت های سر هم نمودن قطعات مدل سازی شده ، متحرک نمودن آنها و شبیه سازی آزمایشی
برخورداری از ابزارها و تکنیک های ویژه کار با اجزای پلاستیکی در تجزیه تحلیل کشش و تغیر شکل مانند انسیس
دارای ابزارهای تخصصی برای فرایندهای ویژه مانند طراحی قطعه Part Design ، اسمبل و مونتاژAssembly ، کار با ورق Sheet Metal .. جوشکاری Welding یا بهتر Weldment یا Weldmark طراحی خطوط جوش ، رسم فنی Drawing
و از نسخه 2011 ابزارهای طراحی قالب نظیر جیک و فیکسچر و.. نیز اضافه شده است .
قابلیت های سازمان دهی اطلاعات مربوط به قطعه ها قابلیت مستند سازی خودکار
قابلیت های تحلیل و شبیه سازی قابلیت های کابل و لوله کشی اتصالات و محافظ های فولادی تسمه ای ، لاستیکی و بادی ایرهیدرولیک یا تیوپ و لاستیک و.. مناسب برای تحلیل پلها و سازه های فلزی ، اسکلت ساختمان ، ماشین آلات و..
امکانات رندر ، نورپردازی و رنگ آمیزی بسیار واقعی



سیستم مورد نیاز استفاده از نرم افزار اینونتور Autodesk Inventor Suite Pro 2011 64bit:
برای اسمبل و طرح مونتاژ و شبیه سازی بیش 1000 قطعه :
فقط ویندوزهای 64 بیتی ویستا Vista و سون Seven 7
ویندورهای 64 بیتی سون 7 سرویس پک یک ویندوز ویستا سرویس پک 2 (ویندوز های خانگی Home Edition قابلیت استفاده از این نرم افزار را ندارند . در صورتی که کامپیوتر شما یا لب تاپ شما دارای چنین ویندوزی است آن را به مدل های Premium, Professional, Ultimate or Enterprise edition تغییر دهید ) ویندوز ایکس پی 32 بیت سرویس پک 3 و ویندوز ایکس پی 64 بیت سرویس پک 2 Microsoft® Windows 7 (32-bit or 64-bit) Home Premium, Professional, Ultimate or Enterprise edition, or Microsoft® Windows Vista® (32-bit or 64-bit) Home Basic, Home Premium, Business, Enterprise or Ultimate edition (SP2), or Microsoft® Windows XP Professional (SP3) or Professional x64 Edition (SP2) (1,2)
پردازنده CPU 2 گیگا هرتز2GHz خانواده پنتینیوم 4 پردازنده های اینتل و ای ام دی اتلن . یک یا یا چند هسته ای معادل آن .. 2.0 GHz or 1.8GHz Dual Core
حافظه جانبی رم حداقل 8.0 GB RAM و با حداقل GB RAM 3.0 نیز قابل استفاده است ولی بیشتر بهتر
کارت گرافیک سه بعدی با کیفیت بالا و رنگ حقیقی قابل استفاده به وسیله ابزار Direct3D 10 یا Direct3D 9 و..
فضای هارد دیسک حدود 8 الی 14 گیگابایت نسبت به روش و مدل نصب ( نصب حرفه ای با نرم افزار مکانیک دسکتاپ 2011 و کلیه کتابخانه مواد و قطعات و.. حداقل به 8 گیگا بایت و در صورت نصب کامل بیش از 14 گیگا بایت نیاز است )

نام کامل محصول : Autodesk Inventor Suite Pro 2011 64bit
حجم و تعداد : 1DVD 8.5GB کپی و رایت بر روی بهترین انواع DVD ،
توضیحات : سیستم نرم افزاری و سخت افزاری مورد نیاز این نرم افزار کاملا توضیح داده شده است ، همچنین روش افزایش توانایی سیستم برای استفاده از این نرم افزاربیان شده است ، نرم افزار یا سیستم سخت افزارکامپیوتر خود را با بررسی و هماهنگ با هم تهیه نمایید .

فروشنده: کاسپین1

قیمت: 10,000 تومان

درصد :11

خرید Inventor Suite Pro 2011 64bit اتوکد مخترع

خرید آموزش جامع Excel 2010(اورجینال)
خرید Adobe CS5 مجموعه نرم افزارهای



:: برچسب‌ها: خرید , Inventor , Suite , Pro , bit , اتوکد , مخترع ,
:: بازدید از این مطلب : 560
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

آموزش ساخت و ویرایش تم های دروپال


خرید آموزش ساخت و ویرایش تم های دروپال


دسته نرم افزار آموزشی زیردسته کامپیوتر

عنوان اصلی : Drupal Creating and Editing Custom Themes
در این مجموعه آموزش فراخواهید گرفت که چگونه تم هایی پیش فرض دروپال را ویرایش نمایید و همچنین ساخت کامل ( ازابتدا تا انتهای ) Theme برای دروپال بوسیله ترکیب HTML , CSS و JavaScript را فراخواهید گرفت .

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Lynda است که بر روی 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 4 ساعت و 12 دقیقه ارائه می گردد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :
آموزش برخی مقدمات شامل 2 درس
آشنایی با ساختار و چیستی تم های دروپال شامل 3 درس
آموزش نصب و آماده سازی سیستم دروپال شامل 6 درس
آموزش ابزارها و ماژول های معمول برای ساخت تم های Drupal شامل 4 درس
آموزش مدیریت تم های دروپال شامل 8 درس
آموزش ویرایش تم های موجود شامل 5 درس
آموزش جامع ساخت تم های جدید شامل 9 درس
آموزش ساختار و چگونگی قالب های صفحه
آموزش در رابطه با Node Content Template ها شامل 4 درس
آموزش در رابطه با قالب های بلاک ها شامل 5 درس
آموزش در رابطه با دیگر قالب ها شامل 2 درس
آموزش رفع عیوب و نهایی سازی شامل 5 درس
مشخصات این مجموعه :
زبان آموزش ها انگلیسی ساده و روان
دارای آموزش های ویدیویی و دسته بندی شده
ارائه شده بر روی 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی
مدت زمان آموزش 4 ساعت و 12 دقیقه !
محصول موسسه آموزشی Lynda

فروشنده: فروشگاه تخصصی شرکت فرین

قیمت: 3,000 تومان

درصد :40

خرید آموزش ساخت و ویرایش تم های دروپال

خرید راهنمای مطالب پزشکی/تب مالت/اورجینال
خرید همه چیز در مورد ADSL



:: برچسب‌ها: خرید , آموزش , ساخت , ویرایش , تم , های , دروپال ,
:: بازدید از این مطلب : 2327
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

نرم افزار آموزشی تبدیل عکس به متن (OCR) فارسی و انگلیسی


خرید نرم افزار آموزشی تبدیل عکس به متن (OCR) فارسی و انگلیسی


دسته نرم افزار آموزشی زیردسته کامپیوتر

نرم افزار آموزشی تبدیل عکس به متن (OCR) فارسی و انگلیسی

فروشنده: زرین

قیمت: 6,000 تومان

درصد :11

خرید نرم افزار آموزشی تبدیل عکس به متن (OCR) فارسی و انگلیسی

خرید گوشواره هندی کبود
خرید in Design cs5 آموزش جامع



:: برچسب‌ها: خرید , نرم , افزار , آموزشی , تبدیل , عکس , به , متن , OCR , فارسی , انگلیسی ,
:: بازدید از این مطلب : 585
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

تی شرت آدیداس مشکی طرح جدید سایز L


خرید تی شرت آدیداس مشکی طرح جدید سایز L


دسته پوشاک زیردسته تیشرت

تی شرت طرح جدید آدیداس با خط های طوسی و نوشته ی آدیداس به رنگ سفید

بسیار لطیف و خنک

یقه گرد و آستین کوتاه
با کیفیت بسیار بالا
مناسب با مد روز

قیمت 16500 تومان
===============
توجه:لطفا از ثبت سفارش غیر واقعی جدا خودداری کنید.
سفارش شما طی مدت 6 الی 9 روز به دست شما خواهد رسید.
لطفا بعد از ثبت سفارش خانواده یا همکاران خود را از سفارش مطلع سازید تا در نبود شما سفارش را تحویل بگیرند.
===============
تیشرت آدیداس اصل، تیشرت آدیداس اورجینال، تی شرت ادیداس اصل، تی شرت مارک آدیداس، تی شرت آدیداس اورجینال، تیشرت adidas اصل، تیشرت adidas اورجینال، تی شرت adidas اصل، تیشرت مارک آدیداس، تی شرت adidas اورجینال، خرید تیشرت آدیداس اصل، خرید تی شرت adidas اصل، خرید پستی تیشرت آدیداس اصل، خرید اینترنتی تیشرت آدیداس اصل، خرید پستی تی شرت آدیداس اصل، خرید اینترنتی تی شرت آدیداس اصل، لباس آدیداس، پیراهن آدیداس، پیراهن آدیداس اصل

فروشنده: اینترنتی عقاب

قیمت: 16,500 تومان

درصد :5

خرید تی شرت آدیداس مشکی طرح جدید سایز L

خرید magic english آموزش زبان انگلیسی برای کودکان
خرید آموزش اسکی



:: برچسب‌ها: خرید , تی , شرت , آدیداس , مشکی , طرح , جدید , سایز ,
:: بازدید از این مطلب : 1916
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

کامل ترین و کاربردی ترین مجموعه نرم افزار های مهندسی نرم افزار کامپیونر


خرید کامل ترین و کاربردی ترین مجموعه نرم افزار های مهندسی نرم افزار کامپیونر


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته برق و الکترونیک

مجموعه کاملی از نرم افزارهای مهندسی نرم افزار


کاربددی ترین برنامه ها ی مهندسی نرم افزار


جدیدترین نسحه از برنامه های ارائه شده



crystal reports XI R2

یک نرم افزار عالی در زمینه گزارش اطلاعات اماری

installshield 2009

تولید و نتوسعه برنامه های setup و install

microsoft project 2002

نسخه 2002 یکی از قویترین نرم افزارهای کنترل پروزه

MS visio 2007 sp2

برنامه قوی برای طراحی انواع فلوچارت و .....

Primavera 6

یک نرم افزار قوی در ضمینه کنترل پروزه

primavera pertmaster project risk v 8.5

برنامه قوی برای مدیریت ریسک پروزه

Rational Rose enterprise 2002

معروفترین نرم افزار طراحی و مدلسازی نرم افزار

Runtime requiremant



این مجموعه کامل در 1 دی وی دی



ارسال به سراسر ایران در کوتاه ترین زمان
ش.م 3630114 اورجینال



فروشنده: بازارک

قیمت: 3,200 تومان

درصد :30

خرید کامل ترین و کاربردی ترین مجموعه نرم افزار های مهندسی نرم افزار کامپیونر

خرید ساعت LED پوما (ساعت مخفی)
خرید آموزش لاغری در 10 دقیقه



:: برچسب‌ها: خرید , کامل , ترین , کاربردی , ترین , مجموعه , نرم , افزار , های , مهندسی , نرم , افزار , کامپیونر ,
:: بازدید از این مطلب : 559
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohammad

5/86- بازی Insane 2


خرید 5/86- بازی Insane 2


دسته بازی سرگرمی زیردسته اتوموبیل رانی

بازی Insane 2

تعداد: 1DVD

نسخه زبان اصلی

بازی Insane 2 سرشار از خلاقیت و نوآوری در ژانر مسابقه ای خارج از جاده است . در این بازی گیمر می بایست با استفاده از ۱۸ ماشین مختلف مانند : ۴×۴, SUV, pick-ups ، کامیون و … با حریفان خود به مسابقه بپردازد . بازی در مناطق شن و ماسه ، بیابان برفی ، جاده ها و مسیرهای صعب العبور ، سواحل آفریقا و ایستگاه های قطب جنوب در جریان است که پلیر تجربه ای جدید از این نوع سبک را درک خواهد کرد . دارای ۲۰ مکان ، ۱۷۰ نژاد ، ۴ قاره (اوراسیا ، امریکا ، آفریقا و قطب جنوب) می باشد که هیجان بازی را دوچندان می کنند.


ویژگیهای بازی:

* 18 وسایل نقلیه از شش نوع مختلف : 4 × 4 ، SUV​​، پیک آپ، کامیون، وسایل نقلیه افراطی و نمونه اولیه.
* 20 مکان، 170 نژادها ، 4 قاره (اوراسیا ، امریکا، آفریقا و قطب جنوب)
* 10 حالت های مختلف بازی، حالت بازی چند نفره نیز در دسترس می باشد
* سیستم دستاوردهای مرحله ای برای رتبه بندی در بازی
* تخریب خودرو به صورت تفصیلی و یک سیستم برای تنظیم ماشین


حداقل سیستم مورد نیاز بازی:


OS: Windows XP (SP2) / Vista (SP1) / Windows 7
CPU: Intel Core 2 Duo or AMD Athlon 64 X2
RAM: 1 GB RAM (۱,۵ GB for Vista Windows 7)
Hard Disk: 1,2 GB HDD space
GPU: GeForce 7900GTX/ATI RADEON X1900 XT or higher
DX: DirectX 9.0c
Soundcard: DirectX-compatible sound card

لینک تایید بازی در سایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای:
http://www.ircg.ir/index.php?sn=foreignerGames&search[title]=insane
بازی Insane 2

فروشنده: شاکران

قیمت: 2,900 تومان

درصد :21

خرید 5/86- بازی Insane 2

خرید آموزش نرم افزار Fireworks CS3
خرید آنچه زنان باید در مورد مردان بدانند



:: برچسب‌ها: خرید , بازی , Insane ,
:: بازدید از این مطلب : 515
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1391 | نظرات ()